onsdag den 7. august 2013



T-shirt: & Other Stories, Sandaler: Birkenstock

Min tur til København var egentlig ikke præget af de største køb og derfor har jeg ikke rigtig mere at vise end disse to sager. Jeg har længe været online på & Other Stories hjemmeside, hvor jeg var fascineret af det smukke tøj til gode priser. Da jeg så kom til København og selv besøgte butikken, blev min begejstring ikke mindre. Jeg elskede måden butikken var indrettet på og det var dejligt at se tøjet rent faktisk var i en så god kvalitet. Derfor kom denne hvide t-shirt med mig hjem, da jeg følte at jeg havde brug for en smule hvidt i min garderobe. Birkenstock sandalerne har været en drøm for mig siden, at jeg så inspirationsbilleder Mary-Kate Olsen der vandrede NY tynd i disse skønheder. Jeg valgte dem i det skinnede materiale, så de fik lidt mere kant. 

//Simone. 

2 kommentarer:

  1. fede sko!
    Jeg har en lækker give away kørende, om et gavekort til miinto på 200 kroner, hvis det fristede. :)

    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/2013/08/give-away.html

    SvarSlet