mandag den 12. august 2013



Så er der endelig svar på spørgerunden, som jeg startede da jeg var på Bornholm. Jeg har inddelt det i nogle små kategorier, så det er nemmere at gå til. 

Bloggen:
Hvordan kom du på navnet Tomgang? Jeg var i et stillestående stadie i mit liv, da Tomgang kom til verden og derfor virkede navnet oplagt Hvor længe har du blogget? Jeg har blogget i næsten 4 år på forskellige blogs. Har du nogle gode råd til andre bloggere? Du må ikke give op, selvom det er hårdt at være blogger, vær dig selv, lav et kreativt layout, vær aktiv på andre blogs og læg en masse arbejde i det. 

Personligt:
Hvis du var strandet på en øde ø g kun måtte have en ting med, hvad ville du så vælge? Min kæreste - pladderomantisk ja, men ham kunne jeg ikke undvære. Kaffe eller te? Jeg kan ikke lide nogen af delene. McDonald's eller Burger King? Maccen! Største frygt? Ikke at blive til noget her i livet. Dit hemmelige talent? Øh? Jeg er ret god til organisere og rydde op. Dårligste vane? Jeg 'klikker' med tænderne, men det er åbenbart en utrolig irriterende lyd og så giver det mig også hovedpine. Livret? Nachos eller stegte ris. Kan du nævne en ting, din omgangskreds ville blive chokeret over? Hvor meget jeg i grunden overtænker alting. Skostørrelse? 38. Musiksmag: Alt, bare det lyder godt. Din mening om sladderblade? ELSKER DEM! Jeg elsker at læse om kendte og ukendte. Har du en bedste veninde? Nej, jeg tror ikke på konceptet. Hvad er din stil? Sort og enkel. 

Yndlings: 
Butik: Prinsesse2ben i Svendborg. Dyr: Kat. Farve: Sort. Land: Italien. Årstid: Efterår. Fag: Dansk. Intrument: Øh? Triangle? Fritidsaktivitet: Blogging. Film: Little Miss Sunshine. Frisure: Knold. 

Tak for alle spørgsmålene! 

//Simone. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar