onsdag den 24. juli 2013


Strikkjole: COS

Det er ikke helt nemt at få taget outfitbilleder når det er 30 grader, man har travlt og man egentlig ikke føler sig sexet i den kjole som er alt for varm! Men anyway så blev dette lige taget inden jeg tog med min kæreste til sølvbryllup. Jeg er helt vild med min nye strikkjole fra COS, som simpelthen falder så flot og er i det lækreste materiale. Desværre var den ikke helt egnet til varmen, men det var egentlig ikke så slemt. Kjolen er købt på udsalg på COS' hjemmeside, men det ser desværre ud til at den er udsolgt nu, så derfor har jeg ikke et link til jer. 

//Simone

Jeg er i øjeblikket på ferie og dette indlæg er derfor planlagt. Men skriv endelig en kommentar, da jeg stadig har mulighed for at besvare disse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar