fredag den 4. januar 2013





Så blev det også til det sidste julegave indlæg og nu var det da vist også ved at være på tide. Jeg fik min første Chanel neglelak og jeg er inderligt glad for den. Egentlig har jeg altid haft en fascination/craving for dem, men jeg synes ikke prisen, for noget så simpelt som en neglelak, var overkommelig. Men det skal der laves om på! En samling af disse, håber jeg på, at kunne udstille en dag. Har I forresten lagt mærke til den nye baggrund på billederne? Jeg er blevet ret så vild med tanken om, at tage billeder af genstande i min vindueskarm. Den tilføljer noget råt. God fredag til jer alle sammen!
//Simone. 

20 kommentarer:

  1. Den er virkelig smuk! Vil så gerne eje både en sort neglelak, men også en fra chanel! Måske jeg skulle kombinere det. Hehe. :-9

    Det vil betyde utrolig meget for mig hvis du kiggede forbi min blog og skrev en kommentar! :-)
    http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da en god ide at sætte de to gode ting sammen! Og jeg kigger da helt sikkert forbi din blog! ;-)

      Slet
  2. Eij den er så god! Den ønsker jeg mig også selv.. den sorte farve ligger sig så godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke prøvet den endnu, men glæder mig så meget! ;-)

      Slet
  3. Hvor er den flot. Den ønsker jeg mig også :-)

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
  4. Det kan jeg godt forstå! ;-)

    SvarSlet
  5. sikke en dejlig gave! sort er altid en sikker vinder :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sort er det eneste rigtige for mig ;-)

      Slet
  6. Den er vildt fed! Jeg elsker også baggrunden, det gør lidt ekstra ved billedet.
    Min veninde viste mig din blog for et par uger siden, og jeg er blevet virkelig vild med den! Du er virkelig god til at tage billeder, dine indlæg er rigtig gode!

    Det ville betyde rigtig meget hvis du også tog et smut forbi min blog, og måske kom med noget respons, da du inspirerer mig rigtig meget.
    -Pauline

    typicaldaydreams.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh sødeste kommentar ever! Kigger helt sikkert forbi! Tusind tak! ;-)

      Slet
  7. Jeg ville elske at eje den! :)

    SvarSlet
  8. Hej, tak for din søde kommentar på min blog!
    Jeg følger dig nu, og håber også du vil følge mig :)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt med kommentaren, ,en jeg følger ikke efter opfordring eller aftale ;-)

      Slet
  9. Det er sådan nogle fede neglelakker fra Chanel - næsten pengene værd. :-P

    victoriashverdag.blogspot.dk
    Har en give-away kørende, tag et kig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker give away, så kigger helt sikkert forbi! ;-)

      Slet
  10. Der er ikke meget som kvalitet, men jeg har ikke selv fået brugt så mange penge på neglelak endnu selvom de ser skønne ud ;-) Og Tak for din søde kommentar på min blog da! Det viser sig at jeg har fulgt dig længe, haha, og det vil jeg blive ved med, jeg er fan! ;-) (p.s. jeg kan lide din vindueskarm!)
    //Knus
    juggling--life.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er pengene værd! Og ej hvor sjovt! Det er jeg glad for at høre! ;-)

      Slet
  11. Er neglelakken god?
    Har selv haft i tankerne at prøve en Channel neglelak, da jeg kun har hørt positive ting om den.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog:
    signestaermose.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at prøve den endnu, men jeg tror den er god, da jeg også kun har hørt gode ting ;-)

      Slet